Szkolenie dla uczestników indywidualnych lub firm
Szkolenie może mieć charakter zamknięty lub otwarty. W przypadku zainteresowania szkoleniem zamkniętym, prosimy o kontakt (biuro@asuri.pl) w celu ustalenia szczegółów oraz przygotowania oferty. Prowadzimy szkolenia na terenie całego kraju.
Ogólne informacje o szkoleniu
Dowiedz się jak wykrzesać z frameworków SpriteKit, i GameplayKit maksimum możliwości.
W trakcie trzech dni szkolenia zaprojektujesz pełną grę 2D, która będzie aktywnie wykorzystywała dobre wzorce projektowe z GameplayKit, włączając w to elementy SI wykorzystywane w grach. Gra używać będzie dostępnego w SpriteKit silnika fizycznego.
Po ukończeniu szkolenia będziesz miał wiedzę, jak projektować logikę gier z wykorzystaniem podejścia zorientowanego na protokoły i komponenty oraz jak prawidłowo korzystać z zaawansowanych algorytmów.
Napiszesz w pełni działającą grę, a w niej użyjesz SpriteKit, GameplayKit (encje, komponenty, agenty, zachowania, wyszukiwanie ścieżek), NotificationCenter, delegaty, protokoły, rozszerzenia klas.
Adresaci szkolenia
- Programiści
- Architekci oprogramowania
- Konsultanci ds. technologii
Wymagania wstępne
- Znajomość podstawowych koncepcji programistycznych (w tym zmienne, logika, klasy, obiekty, napisy)
- Znajomość podstaw języka Swift (lub ukończenie szkolenia Development in Swift 5)
1800 PLN +VAT / os.
- 3 dni szkolenia z profesjonalnym trenerem
- Materiały dydaktyczne on-line
- Praktyczne przykłady i zadania
- Wsparcie trenera po szkoleniu